1. ÚVOD

19.12.2011 09:45

 

 

     Dne 21.3.2010, v neděli, na první jarní den, jsem měl tu čest být zasvěcen do posledního ze čtyř stupňů přírodního léčení a práce s energií Reiki. Tento zážitek mi zprostředkoval zakladatel Reiki Na Dlani Ščotka Marek. V tento symbolicky krásný den, za svítání, mi bylo po třinácti letech práce s touto metodou, umožněno vstoupit do učitelské pozice. Každé zasvěcení do této metody má své neopakovatelné a velice osobní kouzlo.

    Člověku se mění celý jeho dosavadní život. Stává se pomocníkem léčivých sil Vesmíru a jejich zprostředkovatelem pro ostatní živé bytosti. Posledním zasvěcením se každý stává Nositelem Světla, to proto, že může ostatní lidi zasvěcovat, a tak rozšiřovat řady těch, kteří se vydali hledat pravdu a zdraví těla, mysli i duše.

    Osobně se těším na události, které mi tento učitelský stupeň přinese do života. Už teď, pár dní po zasvěcení, si těchto nově otevřených kapitol života užívám plnými doušky. Rozpoznávání životních témat a výzev není nikdy příliš jednoduchá záležitost, ale o to je krásnější to správné rozuzlení.

    Do mého života, jako mávnutím kouzelného proutku, nyní přicházejí lidé, kteří chtějí být součástí této krásné cesty plné požehnání a odhozených masek a já, s pokorou v srdci, doufám, že jim budu tím správným průvodcem a pomocníkem na této cestě.